مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-23سياسي

تسلیت دبیرکل نهاد به محمد آسیابانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، متن پیام تسلیت مهدی رمضانی دبیرکل نهاد به این شرح است: - مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی درگذشت همسر جناب آقای محمد آسیابانی، خبرنگار حوزه کتاب، را تسلیت گفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، متن پیام تسلیت مهدی رمضانی دبیرکل نهاد به این شرح است:الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (بقره، 156)جناب آقای محمد آسیابانیضایعه درگذشت همسر ارجمندتان، سرکار خانم اکرم امینی، پس از تحمل رنج بیماری را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

تلاش سالیان آن مرحومه به عنوان خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات در ترویج فرهنگ کتابخوانی را ارج می نهم و از خداوند مهربان برای ایشان هم نشینی با برادر شهیدش ابوالفضل، و برای شما و سایر بازماندگان، سکینه، صبر و سلامتی خواستارم.

مهدی رمضانیدبیرکلگفتنی است، اکرم امینی، متولد سال 1361 در اصفهان، خبرنگار کتاب و ادبیات در خبرگزاری های ایبنا و ایکنا بود و با روزنامه های تعادل و آرمان ملی هم همکاری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت دبیرکل نهاد به محمد آسیابانی

تسلیت دبیرکل نهاد به محمد آسیابانی