مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-06بين الملل

مصر حمله تروریستی سوریه را محکوم کرد


وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای و ضمن تسلیت به دولت و مردم سوریه، حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص را شدیداً محکوم کرده و از جامعه بین المللی خواست تا برای ریشه کَن کردن تروریسم تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه مصر امروز، جمعه 6 اکتبر با صدور بیانیه ای، حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص در سوریه را شدیداً محکوم کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری مصری الیوم السابع ، قاهره ضمن ابراز همدردی و تسلیت صمیمانه خود به دولت و مردم کشور برادر سوریه و خانواده های قربانیان اعلام و از خداوند برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

مصر در این بیانیه، موضع قاطع خود را در رد هر گونه خشونت، تروریسم و ​​ارعاب شهروندان تجدید کرده و از جامعه بین المللی خواست تا تلاش ها را برای ریشه کن کردن تروریسم و خشکاندن منابع حمایتی و مالی آن تشدید کند.

  روز گذشته پنج شنبه، 5اکتبر تلویزیون رسمی سوریه از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی بر جای گذاشته است.

وزارت بهداشت سوریه صبح امروز، جمعه اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به 89 شهید از جمله 31 زن و 5 کودک افزایش یافته و تعداد مجروحان هم به 277 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر حمله تروریستی سوریه را محکوم کرد

مصر حمله تروریستی سوریه را محکوم کرد