مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-15اقتصادي

10 تا 15 درصد تصادفات لرستان در نقاط حادثه خیز و پرتصادف رخ می دهد


نقاط حادثه خیز و پرتصادف حدود 10 تا 15 درصد تصادفات را به خود اختصاص داده اند که با ساماندهی آنها این میزان تصادف کاهش خواهد یافت.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بازرسی لرستان گفت: نقاط حادثه خیز و پرتصادف حدود 10 تا 15 درصد تصادفات را به خود اختصاص داده اند که با ساماندهی آنها این میزان تصادف کاهش خواهد یافت.

سعید رازانی امروز 23 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات لرستان این است که انجام برخی کارهای اداری به صورت سنتی و دستی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید دخالت اشخاص در انجام کارها کم شود تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نکند، تصریح کرد: ضرورت دارد کارها به صورت سامانه ای پیگیر شود تا ایجاد شفافیت از بروز برخی تخلفات احتمالی گرفته شود.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه به دنبال ایجاد این هستیم در تمامی شهرداری ها سامانه ای ایجاد کنیم که تحت وب باشد و مهندسان ناظر بر ساختمان ها گزارش های خود را در این سامانه بارگذاری کنند و شهرداری نیز باید اعلام کند که چه اقدامی روی گزارش مهندس ناظر انجام داده است، افزود: انجام این کار موجب ایجاد شفافیت خواهد شد و تخلفات ساختمانی کاهش می یابد.

رازانی تصریح کرد: اگر بتوانیم این سامانه را راه اندازی کنیم خیلی از مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز در کوچه های شهر مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تا 15 درصد تصادفات لرستان در نقاط حادثه خیز و پرتصادف رخ می دهد

10 تا 15 درصد تصادفات لرستان در نقاط حادثه خیز و پرتصادف رخ می دهد