مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-27ورزشي

یزد چند - هیچ از سایر استان ها عقب است؟


توسعه زیرساخت های ورزشی از جمله ملزومات ورزش قهرمانی است اما شواهد و بررسی برخی اماکن ورزشی استان یزد حکایت از بی توجهی به این موضوع و کم کاری در این حوزه دارد.

- یزد یکی از صنعتی ترین استان های کشور به حساب می آید به طوری که آن را قطب تولید فولاد، کاشی، سرامیک و حتی صنعت نساجی می دانند اما با وجود کارخانجات و معادن بزرگ کشور در این استان، در ساخت و توسعه زیرساخت های ورزشی طی چند دهه اخیر ضعیف عمل کرده و در قیاس با بسیاری از استان های دیگر کشور در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد.

مثلاً ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد که شاخص ترین ورزشگاه استان به شمار می آید، در فصل گذشته ی لیگ دسته یک فوتبال کشور حتی استانداردهای لازم برای میزبانی از این لیگ را نداشت و این در حالیست که هم اکنون نیز از بدیهی ترین امکانات مورد نیاز یک مجموعه ی ورزشی همچون اسکوربورد، سرویس بهداشتی و گیت ورودی محروم است.

تمام محرومیت های ورزشگاه شهید نصیری که با قدمتی بالغ بر 30 سال به عنوان ورزشگاه مادر استان به حساب می آید، در حالی است که آوازه هایی برای صعود تیم چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتبال در آینده ای نه چندان دور به گوش می رسد و حال این سوال مطرح است که آیا ورزشگاه شهید نصیری که تا سال گذشته تاییده لازم برای برگزاری مسابقات لیگ دسته یک را نداشته است، می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد چند - هیچ از سایر استان ها عقب است؟

یزد چند - هیچ از سایر استان ها عقب است؟