مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 00:102023-10-08ورزشي

عذرخواهی داورزنی از مردم ایران


من مسؤولیت شکست این استراتژی در سطح جهانی که خواست جامعه والیبال بود را می پذیرم و از مردم عزیز کشورم بابت این نتایج عذرخواهی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: پس از پایان المپیک 2020 با نظر کمیته فنی و پیشکسوتان عزیز والیبال در راستای ارتقا و توسعه سطح مربیان ایرانی همگام با والیبال ایران در رقابت های بین المللی به یک کادر فنی مجرب اعتماد کرده و بر اساس سوابق و موفقیت های گذشته، یکی از بهترین مربیان ایرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کردیم.

سعی کردیم تمامی برنامه ها و خواسته های کادر فنی را به مرحله اجرا در آوریم.

وی افزود: در این مدت تیم ملی والیبال با کادر فنی وطنی موفق شد قهرمانی در رقابت های مردان آسیای سال 2021 در ژاپن را کسب کند و سپس با کسب پیروزی برابر قدرت هایی همچون لهستان و آمریکا در لیگ ملت های 2022 به مرحله نهایی راه یابد ولی در مسابقات جهانی نتیجه خیلی خوبی نگرفت.

فدراسیون والیبال تلاش کرد با برطرف کردن مشکلات احتمالی در حد توان، تیم ملی در سال 2023 مطابق با برنامه ها و خواسته های کادر فنی در لیگ ملت ها شرکت کند که در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفت و در هفته سوم نیز به دلیل مشکلات صدور ویزای آمریکا در غیاب چند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی داورزنی از مردم ایران

عذرخواهی داورزنی از مردم ایران