مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:362023-10-17اقتصادي

آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان های انتظامی در اصفهان


محمدرضا محمدی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر به شهروندان و همچنین کاهش وقت و هزینه آنان و جلب رضایتمندی عمومی از خدمات پلیسی نهضت توسعه و تجهیز یگان های انتظامی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شده است.

  وی افزود: در همین راستا ساخت چندین کلانتری، ستاد و قرارگاه انتظامی در دست اقدام است که به زودی و در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح آنها خواهیم بود و شهروندان می توانند از خدمات این یگان ها بهره مند شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: با کمال افتخار به مردم خوب و شریف منطقه حصه شهرستان اصفهان این نوید را می دهم که برای ساخت کلانتری در منطقه آنها اقدامات خوبی صورت گرفته و زمین مورد نیاز از سوی شهرداری به پلیس واگذار شده و در آینده ای نزدیک ساختمان کلانتری در این منطقه احداث خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان های بُرخوار، شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: ساختمان جدید ستاد و قرارگاه انتظامی شهرستان خورو بیابانک هم به سرانجام رسیده و در روزهای آتی افتتاح و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان های انتظامی در اصفهان

آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان های انتظامی در اصفهان