مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-16سياسي

آمریکا باید از سوابق 44 ساله ایران اسلامی عبرت بگیرد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: آمریکا باید از سوابق 44 ساله ایران اسلامی عبرت بگیرد و به ناوهای خود مغرور نباشد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: آمریکا باید از سوابق 44 ساله ایران اسلامی عبرت بگیرد و به ناوهای خود مغرور نباشد.

سردار محمدرضا نقدی امروز 24 مهرماه در مراسم اجلاسیه 479 شهید زن لرستان با عنوان انیس شاهدان که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدای خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: زن مجاهد مسلمان ایرانی معلم ثانی برای زنان مجاهد جهان خواهند بود.

زن الگوی سوم الگوی سازنده و انسان ساز بوده و همچون زنان غربی جنسیت بر انسانیت آنان غلبه ندارد یک انسان به معنای کامل کلمه هستند.

نقدی گفت: زنان کشور، لشکری از فرشتگان در نقش معماران ایران جدید هستند و این بانوان به درجه تکامل رسیدند و و برای کامل شدن و مطرح شدن خود را شبیه مردان نمی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: الگوی سوم زن یعنی الگوی اسلامی که زن در آن می تواند اوج اثرگذاری را در میدان های سیاست و اجتماعی داشته باشد و قهرمانانی بزرگ را برای کارزار تربیت کند.

وی با بیان اینکه زن انقلابی مسلمان ثابت کرده که هم می تواند عفیف و محجبه بود و هم در عرصه سیاسی و اجتماعی فتوحات جدیدی را کسب کرده و در سنگر خانواده نیز حضور دارد؛ این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید از سوابق 44 ساله ایران اسلامی عبرت بگیرد

آمریکا باید از سوابق 44 ساله ایران اسلامی عبرت بگیرد