مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-16بين الملل

شمار شهدای خبرنگار در غزه به 11نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه های فلسطینی، اتحادیه خبرنگاران و روزنامه نگاران فلسطین با صدور بیانیه ای آخرین آمار از شهدای خبرنگار در جنگ غزه را اعلام کرد؛ - اتحادیه خبرنگاران و روزنامه نگاران فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش شمار شهدای خبرنگار در غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه های فلسطینی، اتحادیه خبرنگاران و روزنامه نگاران فلسطین با صدور بیانیه ای آخرین آمار از شهدای خبرنگار در جنگ غزه را اعلام کرد؛ بنابراین گزارش، تاکنون 11 خبرنگار فلسطینی در بمباران غزه شهید و بیش از 20 نفر دیگر نیز زخمی شده اند و دو خبرنگار هم مفقود شده اند.

این در حالی است که منابع رسمی فلسطینی در غزه اعلام کرده اند که در حال حاضر اجساد 1000 شهید فلسطینی هنوز زیر آوار منازل بمباران شده است و نیرو های امدادگر به علت نبود امکانات قادر به خارج کردن این اجساد از زیر آوار نیستند.

همچنین در حمله چند روز پیش ارتش صهیونیستی به مکان استقرار خبرنگاران و تصویربرداران در مرز لبنان، یک تصویربردار خبرگزاری رویترز شهید و چند نفر دیگر هم زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار شهدای خبرنگار در غزه به 11نفر رسید

شمار شهدای خبرنگار در غزه به 11نفر رسید