مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-16اجتماعي

فرایند اصلاح نواقص رتبه بندی معلمان در فارس ادامه دارد


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه فرایند اصلاح نواقص طرح رتبه بندی معلمان در این استان ادامه دارد، گفت: در استان فارس از مجموع 62 هزار معلم، - ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه فرایند اصلاح نواقص طرح رتبه بندی معلمان در این استان ادامه دارد، گفت: در استان فارس از مجموع 62 هزار معلم، رتبه بندی 58 هزار نفر اعمال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدخلیل عسکری امروز، 24 مهرماه در بازدید سرزده از مدارس دکتر حسابی ناحیه 2 و دبیرستان نرجس ناحیه 4 شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در استان گفت: در بحث رتبه بندی فرایند اصلاح نواقص همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در استان فارس از مجموع 62 هزار معلم، رتبه بندی 58 هزار نفر اعمال شده است، افزود: پس از اعتراض برخی معلمان به رتبه خود، روند رسیدگی به اعتراضات همچنان ادامه دارد و به زودی به پایان می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه سخنان خود از آغاز به کار طرح دوشنبه های مدرسه محوری در این استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور احصا دقیق تر و از نزدیک نیازهای مدارس و دانش آموزان و معلمان در سطح استان اجرا می شود.

عسکری تصریح کرد: روزهای دوشنبه را به بازدید مدیران و معاونین آموزش و پرورش از مدارس استان در قالب طرح دوشنبه های مدرسه محوری اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند اصلاح نواقص رتبه بندی معلمان در فارس ادامه دارد

فرایند اصلاح نواقص رتبه بندی معلمان در فارس ادامه دارد