مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 22:452023-09-30سياسي

امیر موسوی: مرحوم ضرابی از گنجینه های فاخر دفاع مقدس بود


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت خلبان جانباز محمود ضرابی از حماسه سازان و یادگاران دفاع مقدس پیام تسلیتی را صادر کرد.

- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت خلبان جانباز محمود ضرابی از حماسه سازان و یادگاران دفاع مقدس پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمنینَ رجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا الله عَلیه فَمِنهُم مَن قضی نَحبَه وَ مِنهُم مِن ینتَظِر وَ ما بَدَّلوا تَبدیلاً (احزاب /23) خلبان جانباز و سرافراز محمود ضرابی در شمار طلایه داران دفاع مقدس و شجاعان عرصه نبرد در سال های مصاف با دشمن بود که با پرواز بر فراز مناطق عملیاتی و خطوط مقدم در پشتیبانی از رزمندگان دلاور اسلام، موجی از شور و امید را در طول سال های جنگ تحمیلی گستراند.

آن خلبان شجاع، ولایتمدار و حماسه آفرین آسمان، از گنجینه های فاخر دفاع مقدس بود که با تخصص درخور تحسین و با وطن دوستی و عشق به ایران و مردم، کارنامه درخشانی در ده ها عملیات از جمله اولین پاسخ برق آسا به دشمن بعثی در عملیات انتقام و کمان 99، همچنین عملیات های مروارید، فتح المبین، بیت المقدس و طریق القدس به یادگار گذاشت و همچون صدها شهید والامقام و عزیز خلبان که نقش و نگارِ تدبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر موسوی: مرحوم ضرابی از گنجینه های فاخر دفاع مقدس بود

امیر موسوی: مرحوم ضرابی از گنجینه های فاخر دفاع مقدس بود