مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:362023-10-08حوادث

31 باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان، به اجرای برنامه هایی مانند غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، حضور در نماز جمعه، اجرای صبحگاه مشترک، مراسم تجلیل از خانواده کارکنان انتظامی استان و سایر برنامه ها در هفته نیروی انتظامی در استان سمنان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: پلیس شبانه روزی به عنوان خدمتگزار مردم در خدمت آنان بوده و با اجرای طرح های مختلف و برنامه ریزی هدفمند در مناسبت های ملی و مذهبی از منظر انتظامی، امنیتی و ترافیکی پیام آور امنیت و آرامش برای شهروندان است.

موقوفه ای با تشریح شعار هفته فراجا و با بیان اینکه خدمات پلیس در این ایام به مردم و به ویژه شهروندان قانون مدار بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: مشکلات شهروندان را با نظر مساعد همراهی رفع کرد.

دستگیری قاچاقچیان انواع مواد مخدر فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف بیش از 2 تن و 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 6 ماهه سال 1402 و افزایش 33 درصدی آن نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 81 نفر در رابطه با جرائم این حوزه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: یک هزار و 33 مرحله طرح های کنترلی و مقابله ای نظیر طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح کنترل محورهای مواصلاتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد

31 باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد