مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-23اجتماعي

اجرای طرح شهید عجمیان در 40 مدرسه کم برخوردار شهرستان بهار


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار از اجرای طرح شهید عجمیان به منظور شاداب سازی مدارس در سطح 40 مدرسه کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار از اجرای طرح شهید عجمیان به منظور شاداب سازی مدارس در سطح 40 مدرسه کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حسین فیض اللهی شنبه یکم مهرماه در مراسم نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ مهدویت مهر و مقاومت در مدرسه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار، اظهار کرد: طرح شهید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه های رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزیی میز و صندلی برای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش آموزان در سطح این تعداد مدارس اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان به طرح شهید عجمیان در سطح مدارس این شهرستان تخصیص و تزریق شد، خاطرنشان کرد: شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تأسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه های جهادی در مدارس گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید عجمیان در 40 مدرسه کم برخوردار شهرستان بهار

اجرای طرح شهید عجمیان در 40 مدرسه کم برخوردار شهرستان بهار