مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-27سياسي

هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران؛ دستاوردی از دوران دفاع مقدس


فلسفه تشکیل هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در سال 1364 مقارن با دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم ها و تامین نیاز درمانی کشور بوده است.

- هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران؛ دستاوردی از دوران دفاع مقدس فلسفه تشکیل هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در سال 1364 مقارن با دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم ها و تامین نیاز درمانی کشور بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها و جانفشانی های مردم، موجب خلق حماسه ای عظیم و ماندگار در تاریخ این سرزمین شد و عدم پیروزی دشمنان در عرصه جبهه های جنگ، آنان را درمانده و به اخذ سیاست های ایضایی علیه ملت شریف ایران در پشت جبهه ها سوق داد که یکی از این سیاست ها، وضع تحریم های بین المللی علیه کشورمان حتی در زمینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی بود و بیماران قربانی مطامع توسعه طلبانه قطب استکبار شدند.

دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، بر این باور بودند که کمبود در تامین اقلام مرتبط با درمان بیماران، موجب بروز نارضایتی در سطح جامعه شده و با ایجاد دلسردی در بین مردم، حضور پرشور جوانان در جبهه ها کم رنگ شود.

براساس اعلام هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در سال 1364 در اوج تحریم های استکبار جهانی، به پیشنهاد زنده یاد دکتر عباس شیبانی، برای مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران؛ دستاوردی از دوران دفاع مقدس

هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران؛ دستاوردی از دوران دفاع مقدس