مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-18بين الملل

شی جینپینگ: چین آماده مشارکت برای مدرن کردن تمامی کشورهاست


رییس جمهوری چین امروز (چهارشنبه) گفت: چین فقط به دنبال مدرنیزاسیون خود نیست، بلکه آماده است برای مدرنیزه کردن همه کشورهای جهان تلاش کند.

- رییس جمهوری چین امروز (چهارشنبه) گفت: چین فقط به دنبال مدرنیزاسیون خود نیست، بلکه آماده است برای مدرنیزه کردن همه کشورهای جهان تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شی جینپینگ رییس جمهوری چین در مراسم افتتاحیه اجلاس کمربند و جاده برای همکاری بین المللی گفت: ما به دنبال مدرن کردن خود نیستیم، بلکه امیدواریم بتوانیم با هم چندین کشور در حال توسعه را مدرن کنیم.

وی همچنین گفت، مدرن کردن جهانی باید مدرن کردن توسعه مسالمت آمیز، مدرن کردن همکاری برد-برد و رفاه مشترک باشد.

چین به دنبال تعمیق همکاری در چارچوب ابتکارعمل کمربند و جاده، پیشبرد ساخت مشترک کمربند و جاده به سمت مرحله جدیدی از توسعه باکیفیت و تلاش های بی وقفه برای تحقق مدرن کردن تمامی کشورهای جهان است.

رییس جمهوری چین خاطرنشان کرد، پکن به دنبال ایجاد یک دبیرخانه برای این ابتکارعمل و تداوم سازماندهی اجلاس های سطح بالای کمربند و جاده برای همکاری بین المللی است.

چین همچنین برای تسریع در ایجاد پلتفرم های همکاری چندجانبه در زمینه انرژی، مالیات، امور مالی، توسعه سبز، کاهش خسارت بلایای طبیعی، مبارزه با فساد، اتاق های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شی جینپینگ: چین آماده مشارکت برای مدرن کردن تمامی کشورهاست

شی جینپینگ: چین آماده مشارکت برای مدرن کردن تمامی کشورهاست