مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-01سياسي

نیروهای پزشکی قانونی مجاهدان خاموش اجرای عدالت هستند


رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه نیروهای پزشکی قانونی مجاهدت خاموش برای اجرای عدالت دارند گفت: باید خدمات این نیروها دیده شود و با پیگیری لازم تحول اساسی در این مجموعه رخ دهد تا انگیزه کافی برای ماندن در کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در آیین و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اظهار کرد: قضاوت یک امر پیچیده و سخت است که خداوند باید توفیق دهد تا این بار سنگین را افراد به سرمنشا اصلی برسانند.

وی با اشاره به اینکه بررسی ادله ادعا کار بسیار سخت و سنگینی است و تبحر قاضی این است که بتواند دلایل طرفین را ارزیابی کند گفت: یکی از ارکان قضاوت نظر پزشکی قانونی است و نظر این مجموعه قوی ترین موردی است که قاضی می تواند بر اساس آن حکم دهد.

رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه نیروهای پزشکی قانونی مجاهدت خاموش برای اجرای عدالت دارند افزود: باید خدمات این نیروها دیده شود و با پیگیری لازم تحول اساسی در این مجموعه رخ دهد تا انگیزه کافی برای ماندن در کار باشد.

مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان همدان نیز توضیحاتی از اقدامات چهارساله فعالیت خود در پزشکی قانونی داد و اظهار کرد: در این مدت در حوزه سخت افزاری سه مرکز ملکی تویسرکان، کبودراهنگ و نهاوند را به اتمام رساندیم و مرکز اسدآباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای پزشکی قانونی مجاهدان خاموش اجرای عدالت هستند

نیروهای پزشکی قانونی مجاهدان خاموش اجرای عدالت هستند