مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-26اجتماعي

وجود 33 هزار خودروی توفیقی در البرز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در حال حاضر 33 هزار دستگاه خودرو و سه هزار و280 دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان وجود دارد که مالکان می توانند در اسرع وقت برای ترخیص این وسایل نقلیه اقدام کنند.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در حال حاضر 33 هزار دستگاه خودرو و سه هزار و280 دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان وجود دارد که مالکان می توانند در اسرع وقت برای ترخیص این وسایل نقلیه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمدالله رحمتی پور روز سه شنبه چهارم مهرماه اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با هدف کمک به مردم و صیانت از اموال آنها و کاهش انباشت خودروهای توقیفی در توقفگاه ها طرح ترخیص این وسایل نقلیه را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: بیش از 600 دستگاه خودرو و 500 دستگاه موتورسیکلت توقیفی از ابتدای سال جاری در این استان ترخیص شده است.

رییس پلیس راهور البرز افزود: متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری در ستاد ترخیص واقع در میدان طالقانی کرج می توانند به دفاتر پلیس به علاوه 10 در تمام شهرستان های استان البرز مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی (فاقد دستور قضایی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت)، می توانند با داشتن مدارک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 33 هزار خودروی توفیقی در البرز

وجود 33 هزار خودروی توفیقی در البرز