مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-29سياسي

امام جمعه اردبیل: حضور رژیم صهیونیستی در منطقه دهن کجی به مسلمانان جهان است


حضور شوم رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه دهن کجی به مشاعر یک و نیم میلیارد مسلمان و به رسمیت شناختن اشغال خاک مسلمان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل با حضور پر شور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار گردید با اشاره به آزادسازی قره باغ اظهار کرد: از اینکه منطقه قره باغ بعد از نزدیک به سی سال به صاحب اصلی خود برگشت ما خوشحال هستیم و این موفقیت بزرگ را به ملت آذربایجان تبریک می گوییم.

قره باغ خاک آذربایجان است؛ ایران هم بارها در مجامع بین المللی به تمامیت ارضی آذربایجان رای داده و مقام معظم رهبری نیز تصریح کرده اند تمام قره باغ  خاک آذربایجان است و باید کل آن به آذربایجان برگردد به شهداء قره باغ درود می فرستیم.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: هرچند برای ما حضور در سر خاک آن ها مقدور نیست ولی از دور به آن ها اداء احترام می کنیم؛ این هفته در تهران مجلس تجلیل از شهداء قره باغ برگزار شد و بنده خطیب آن مجلس بودم در این جنگ حدود 4 هزار مسلمان با غیرت در ردّ اشغال و اعاده خاک آذربایجان شهید شدند.

البته کاملاً ممکن بود که این موفقیت زودتر از این صورت بگیرد و کاملاً ممکن بود که با شهدای کمتری قره باغ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: حضور رژیم صهیونیستی در منطقه دهن کجی به مسلمانان جهان است

امام جمعه اردبیل: حضور رژیم صهیونیستی در منطقه دهن کجی به مسلمانان جهان است