مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-18بين الملل

پاسخ به 2 شبهه ای که فلسطین را نشانه رفته


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان همدان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به دو شبهه موجود در زمینه آغاز زمان جنگ غزه و فروش زمین توسط فلسطینی ها پاسخ داد.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان همدان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به دو شبهه موجود در زمینه آغاز زمان جنگ غزه و فروش زمین توسط فلسطینی ها پاسخ داد.

دکتر حسن رحیمی روشن ظهر چهارشنبه 26 مهر در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان همدان در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در کنار مزار شهدای دانشگاه بوعلی سینا، به طرح دو شبهه موجود در این روزها اشاره کرد و گفت: برای نسل جوان ما این گونه تلقی شده که جنگی که امروز در غزه و در بخش جنوبی فلسطین اشغالی در جریان است، از 15 مهر آغاز شده و مسبب آن هم نیروهای مبارز فلسطینی بودند که ابتدا به ساکن حمله کردند و دومین شبهه آن است که فلسطینی ها زمین هایشان را فروخته اند و بعد از 70، 80 سال مدعی چه چیزی هستند؟ وی در پاسخ به شبهه اول اظهار کرد: جنگ حماس و یا در واقع فلسطین و مردم فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی از 15 مهر آغاز نشده، این جنگ حتی از 1948 هم که اسراییل به طور رسمی در سرزمین اشغالی فلسطین تشکیل شد، آغاز نشد بلکه باید20، 25 سال به قبل برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به 2 شبهه ای که فلسطین را نشانه رفته

پاسخ به 2 شبهه ای که فلسطین را نشانه رفته