مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:052023-09-23اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: مدارس ایران میزبان 600 هزار دانش آموز اتباع خارجی است


به گفته صحرایی وزیر آموزش و پرورش، قریب به 600 هزار دانش آموز اتباع به عنوان مهمانان مدارس ایرانی یکی از نکات افتخار آمیز نظام جمهوری اسلامی ایران است که این تعداد از تعداد تمام دانش اموزان کشورهایی که لاف دموکراسی می زنند بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد : در سال جدید تحصیلی مدارس ایران میزبان 600 هزار دانش آموز اتباع خارجی است.

رضا مراد صحرایی روز شنبه در مراسم زنگ مهر سال تحصیلی جدید که با حضور رییس جمهور در مجتمع تازه تاسیس شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان برگزار شد، گفت: امروز، روز تولد دوباره امید و آینده در کشور ما است.

وی ادامه داد: بیش از 16.

5 میلیون دانش آموز حدود یک میلیون معلم، مدیر، معاون مدرسه و کارکنان آموزش و پرورش در بیش از یکصد هزار مدرسه دولتی و قریب به 20 هزار مدرسه غیر دولتی و بیش از سه هزار کانون فرهنگی، تربیتی، آموزشی و پرورشی میزبان هشت میلیون و 150 هزار دختر و حدود هشت و نیم میلیون پسر خواهد بود.

به گفته صحرایی، قریب به 600 هزار دانش آموز اتباع به عنوان مهمانان مدارس ایرانی یکی از نکات افتخار آمیز نظام جمهوری اسلامی ایران است که این تعداد از تعداد تمام دانش اموزان کشورهایی که لاف دموکراسی می زنند بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مدارس ایران میزبان 600 هزار دانش آموز اتباع خارجی است

وزیر آموزش و پرورش: مدارس ایران میزبان 600 هزار دانش آموز اتباع خارجی است