مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:302023-09-28بين الملل

وحشت وزیر جنگ صهیونیست از انقضای تحریم های موشکی ایران


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از انقضای تحریم های موشکی علیه جمهوری اسلامی ایران، ابراز ترس کرد و گفت که اگر تحریمها برداشته شود، تهران خواهد توانست موشکهای پیشرفته مستقر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به موعد انقضای تحریم موشکهای بالستیک جمهوری اسلامی ایران در اکتبر 2023 که مطابق با مفاد قطعنامه 2231 است، گزافه گویی و تهدیدهای توخالی مسئولان صهیونیستی نیز رو به افزایش است.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در آلمان حضور دارد، امروز مدعی شد که جامعه بین الملل باید برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در زمینه موشکی، اقدامات مهمی انجام دهد.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از گالانت گزارش داد: اگر تحریمها (موشکی) برداشته شود، ایران خواهد توانست موشکهای پیشرفته را مستقر کند و خواهد کوشید سلاح اتمی به دست بیاورد .

فعالیت های موشکی ایران تا قبل از این هم تناقضی با مفاد قطعنامه 2231 نداشته است؛ زیرا در این قطعنامه با ادبیاتی غیرالزام آور از ایران خواسته شده از کار بر روی موشک هایی که برای داشتن قابلیت حمل کلاهک هسته ای طراحی شده اند، خودداری کند.

جمهوری اسلامی ایران همواره تأکید کرده هیچ یک از موشک های این کشور برای داشتن قابلیت حمل کلاهک طراحی نشده و بنابراین فعالیت های موشکی این کشور ممنوعیتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت وزیر جنگ صهیونیست از انقضای تحریم های موشکی ایران

وحشت وزیر جنگ صهیونیست از انقضای تحریم های موشکی ایران