مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-13بين الملل

آمریکا باید آماده جنگ های همزمان با چین و روسیه باشد


یک هیات دو حزبی که توسط کنگره آمریکا منصوب شده، گفت: ایالات متحده باید با گسترش نیروهای متعارف خود، تقویت اتحادها و تقویت برنامه نوسازی تسلیحات هسته ای خود، - برای جنگ های احتمالی همزمان با روسیه و چین آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گزارش کمیسیون موضع استراتژیک در بحبوحه تنش با چین بر سر تایوان و سایر مسائل و تشدید درگیری با روسیه بر سر تهاجم این کشور به اوکراین منتشر شده است.

در این گزارش همچنین آمده است: این یافته ها استراتژی امنیت ملی فعلی ایالات متحده را که خواستار پیروزی در یک درگیری و بازدارندگی در یک درگیری دیگر است، تغییر می دهد و به افزایش هزینه های دفاعی زیاد با حمایت نامشخص کنگره نیاز دارد.

مادلین کریدون ، معاون سابق آژانس ناظر بر تسلیحات اتمی آمریکا و یان کیل ، سناتور بازنشسته جمهوری خواه در این هیات در این باره گفتند: ما واقعیت های بودجه را می شناسیم، اما همچنین معتقدیم که ملت باید این سرمایه گذاری ها را انجام دهد.

یان کیل درباره این گزارش گفت: جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و کنگره باید به مردم آمریکا بگویند که هزینه های دفاعی بالاتر بهای ناچیزی است برای اجتناب از یک جنگ هسته ای احتمالی بین ایالات متحده، چین و روسیه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید آماده جنگ های همزمان با چین و روسیه باشد

آمریکا باید آماده جنگ های همزمان با چین و روسیه باشد