مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-05ورزشي

استقبال پُرشور از بانوی برنزی هانگژو در ساری


مراسم استقبال از هانیه رستمیان قهرمان ارزنده تیراندازی و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو 2022 چین در رشته تپانچه، زیر باران پاییزی صورت پذیرفت.

- حسین دلیری معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و عباد دلیری رییس اداره ورزش جوانان شهرستان ساری به همراه متولیان و ورزشکاران هیات تیراندازی مازندران و مردم ساری استقبال باشکوهی از قهرمان ساروی تیراندازی بعمل آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هانیه رستمیان دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو در گفت وگو با خبرنگاران از سطح بالای رقابت های آسیایی گفت و گفت: رقیبان اصلی ام از آسیا هستند و رقابت تنگاتنگی را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات در 3 رشته شرکت کردم، افزود: در هفتمین روز از مسابقات بازی های آسیایی هانگژو در میکس تپانچه 10 متر به اتفاق امیر جوهری خو پشت خط آتش ایستادیم و مدال برنز را برای کشورمان کسب کردیم.

همچنین در تپانچه 25 متر فینالیست شدم اما دستم از مدال کوتاه ماند.

قهرمان مازنی تیراندازی با ابراز خوشحالی از این مدال آسیایی، اضافه کرد: تجربه خوبی بود و توانستیم اولین مدال تپانچه در بازی های آسیایی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پُرشور از بانوی برنزی هانگژو در ساری

استقبال پُرشور از بانوی برنزی هانگژو در ساری