مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-22سياسي

آذری زبانان همواره در خط مقدم دفاع از کیان کشور بوده و هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با اشاره به اینکه آذری زبانان حماسه ها و تاریخ سازی متعددی در ادوار مختلف داشتند، گفت: آذری زبانان در خط مقدم دفاع از کیان کشور و تمامیت ارضی بودند.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با اشاره به اینکه آذری زبانان حماسه ها و تاریخ سازی متعددی در ادوار مختلف داشتند، گفت: آذری زبانان در خط مقدم دفاع از کیان کشور و تمامیت ارضی بودند.

ابوالفضل رفیعی، ظهر امروز (30 مهرماه) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی، آیینی و سنتی ترک زبانان کشور که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما از قومیت های متعددی تشکیل شده و عظمت ایران در گرو اقوام و مذاهب مختلف است که در کنار هم ملت ایران را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه آذری زبانان جایگاه ویژه ای دارند و حماسه ها و تاریخ سازی متعددی در قرون مختلف داشتند، گفت: آذری زبانان در خط مقدم دفاع از کیان کشور و تمامیت ارضی کشور بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه آنچه موجب یکپارچگی کشور بوده، مقاومت و هوشیاری و غیرت ملی و دینی آذری زبانان است، عنوان کرد: با مراجعه به تاریخ مشروطه و اسناد موجود حماسه آفرینی ترک زبانان بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری زبانان همواره در خط مقدم دفاع از کیان کشور بوده و هستند

آذری زبانان همواره در خط مقدم دفاع از کیان کشور بوده و هستند