مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-16اجتماعي

انتقال سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان گفت: سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه باستان شناسی منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا غیاثی زاده روز یکشنبه 23 مهرماه 1402 در پی اظهارات رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در فضای مجازی مبنی بر عدم توجه به سنگ نوشته های تاریخی در محوطه امامزاده عبدالله (ع) گرگان گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرگان تاکنون از وجود این سنگ نوشته ها بی اطلاع بوده و وظیفه دستگاه های دولتی، خصوصی و عام مردم جامعه است که در صورت رؤیت و یا برخورد با این آثار تاریخی موضوع را به کارشناسان این اداره گزارش کنند که متأسفانه تاکنون گزارشی از سوی آن نهاد به اداره میراث فرهنگی گرگان ارسال نشده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرگان در ادامه افزود: به دستور مدیرکل استان مبنی بر پیگیری موضوع با همراهی معاون میراث فرهنگی استان از این اثر در محوطه امامزاده عبدالله بازدید به عمل آمد.

وی در ادامه گفت: در اسرع وقت تیم باستان شناسی اداره کل میراث فرهنگی استان به منظور بررسی بیشتر و پیگیری برای انتقال آن به موزه باستان شناسی گرگان اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه

انتقال سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه