مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-14سياسي

واگذاری زمین رایگان به 96 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در سرخس


فرماندار سرخس از واگذاری زمین رایگان به 96 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در سرخس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس حسن نوری زاده در جلسه شورای اداری سرخس گفت: امروز در سیاست خارجی از سیاست التماسی به سیاست مقتدرانه رسیدیم، اتفاقاتی که در حوزه اقتصادی به وجود آمده و به پیمان های اقتصادی و سازمان های اقتصادی بزرگ پیوستیم و همچنین پاسخگو شدن دستگاه های اجرایی نتیجه اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

فرماندار سرخس به نهضت ملی مسکن توسط دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: در فاز یک نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخس به 96 نفر واگذاری زمین رایگان داریم و این برای اولین بار اتفاق افتاد.

وی با اشاره به جلسه با مسئولان استانی بیان کرد: بیش از یک سال و نیم است که پیگیر موضوعات مربوط به حوزه مسکن و زمین هستیم و دو تا اتفاق بسیار خوب در شهرستان در حال شکل گیری است و در فاز اول 20 هکتار از اراضی کشاورزی به مسکونی در شهر سرخس الحاق می شود و تمام فرآیند آن انجام شده و چک های کشاورزان به آنها واگذار می شود.

نوری زاده افزود: در فاز دوم 70 هکتار دیگر به حوزه شهری اضافه می شود و این اتفاق باتوجه به نگرانی های همشهریان در زمینه تاثیر ایجاد منطقه آزاد بر قیمت های زمین و در جهت کاهش قیمت های زمین اتفاق می افتد و به زودی در یک همایش یک روزه با دعوت از همه کسانی که صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین رایگان به 96 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در سرخس

واگذاری زمین رایگان به 96 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در سرخس