مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-07ورزشي

تقدیر استاندار خراسان شمالی از قهرمانان کوراش بازی های آسیایی هانگژو


ظهر امروز صادق آذرنگ صاحب مدال طلای منهای 90 کیلوگرم مردان و  مجید وحید بریمانلو صاحب مدال نقره ی منهای 66 کیلوگرم کوراش آسیا با استاندار خراسان شمالی دیدار کردند.

- محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در این دیدار ضمن اهدای لوح، به هر یک از این قهرمانان که در سنین 20 و 22 ساله هستند، قول داد هدیه نقدی 30 میلیون تومانی در چند روز آتی به حسابشان واریز شود.

وی در این نشست صمیمی که پدران این دو قهرمان آسیایی نیز حضور داشتند، از زحمات آنان و خانواده هایشان قدردانی کرد و گفت: خانواده های این ورزشکاران در موفقیت آنان موثر و بستر ساز این افتخار آفرینی بوده اند.

حسین نژاد افزود: جوانان ورزشکار خراسان شمالی استعداد تامین تیم ملی کوراش کشور را دارند و تاکید کرد برای تشویق ورزشکارانی که در میادین بین المللی افتخار آفرین شوند، ظرفیت های قانونی را بکار خواهد گرفت.

استاندار برای رفع مشکل مسکن این دو کوراش کار قهرمان نیز در چارچوب قانون قول مساعدت داد.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن قدر دانی از حمایت های معنوی و مادی استاندار از ورزشکاران استان، نیز وعده اهدای 100 میلیون به نفرات برتر مسابقات آسیایی و بین المللی و 75 میلیون تومان به دریافت کنندگان مدال نقره و 50 میلیون تومان نیز به نفرات سوم از سوی اداره کل ورزش و جوانان را ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر استاندار خراسان شمالی از قهرمانان کوراش بازی های آسیایی هانگژو

تقدیر استاندار خراسان شمالی از قهرمانان کوراش بازی های آسیایی هانگژو