مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-26سياسي

پیشکسوتان جنگ و شهادت را فراموش نکنیم


استاد حوزه علمیه قم با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: نباید پیشکسوتان جنگ و شهادت را فراموش کنیم که در این صورت مرگ جامعه فرا می رسد؛ رسول الله(ص) در مجلسی که جایی برای نشستن مجاهدین جنگ بدر وجود نداشت به کسانی که بدری نبودند گفت برخیزید تا مجاهدان .

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه قم با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: نباید پیشکسوتان جنگ و شهادت را فراموش کنیم که در این صورت مرگ جامعه فرا می رسد؛ رسول الله(ص) در مجلسی که جایی برای نشستن مجاهدین جنگ بدر وجود نداشت به کسانی که بدری نبودند گفت برخیزید تا مجاهدان جنگ بدر بنشینند که این نشان از اهمیت احترام به مجاهدین و پیشکسوتان جهاد دارد.

به نقل از روابط عمومی حرم بانوی کرامت، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی، سخنران حرم بانوی کرامت در مراسم عید امامت امام زمان(عج) که شب گذشته، سوم مهرماه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه برای اعیاد مذهبی برنامه ریزی مناسبی نمی شود، اما برای برخی از شهادت ها، دهه عزاداری برپا می شود که مراجع عظام تقلید بر این امر نهی کردند، چراکه برای مردم زحمت دارد.

وی ادامه داد: دو ماه قبل از میلاد حضرت مسیح برخی از کشورها غربی جشن هایی برپا می کنند در حالی که برای میلاد پیامبر اسلام(ص) در کشورمان برنامه ریزی لازم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان جنگ و شهادت را فراموش نکنیم

پیشکسوتان جنگ و شهادت را فراموش نکنیم