مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-04سياسي

ضرورت تنوع بخشی به منابع کتابخانه های عمومی مدارس


اعضای حقیقی و حقوقی انجمن کتابخانه های شهرستان بشاگرد ضمن ارائه پیشنهادات از برگزاری مسابقات کتابخوانی در 32 مدرسه شبانه روزی شهرستان خبر دادند و خواستار تنوع بخشی در منابع کتابخانه های عمومی مخصوصا در بخش کودک و جذب نیروی کتابدار شدند/ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشاگرد، رییس اداره کتابخانه های عمومی بشاگرد با ارائه دستور کار جلسه و گزارش عملکرد کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: بشاگرد رتبه ششم مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را در استان دارد و با توجه ویژه فرماندار بشاگرد، هرساله اعتبارات خوبی برای تجهیز کتابخانه های عمومی شهرستان تخصیص می یابد.

فرهنگی در جامعه در دراز مدت نمایان خواهد شد اضافه کرد: بیش از پیش پیک کتاب و فعالیت های فرهنگی را در سراسر شهرستان گسترش خواهیم داد.

امام جمعه شهرستان بشاگرد هم در این نشست گفت: اگر در زمینه کتابخوانی پیشرو باشیم در سایر مسائل فرهنگی نیز پیشگام خواهیم بود.

کتابخانه ها در بشاگرد فعالیت خوبی دارند، از ارتباط نزدیکی با مبلغان در روستاها برخوردارند و خدمات به سایر روستاهای اطراف انجام می شود اما متاسفانه در مرکز شهرستان کتابخانه نداریم.

حجت الاسلام حسین غلامی افزود: باید نگاه ویژه ای به بشاگرد شود زیرا این شهر نوپا است و لزوم وجود مکانی مرجع برای علاقه مندان در مرکز شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تنوع بخشی به منابع کتابخانه های عمومی مدارس

ضرورت تنوع بخشی به منابع کتابخانه های عمومی مدارس