مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-14اقتصادي

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک های ششم و هفتم از امروز


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک های ششم و هفتم از امروز اجرایی می شود.

- سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد: اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک های ششم و هفتم از امروز ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک های ششم و هفتم از امروز اجرایی می شود.

سید فرهاد ناصری نیا امروز 22 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اجرایی شدن این طرح جدید، دهک های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی 120 هزار تومان خواهند شد.

وی تصریح کرد: این دهک ها از امروز شنبه می توانند 11 قلم کالای اعلام شده را در فروشگاه های تعیین شده خریداری کنند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: طرح اجرای کالابرگ الکترونیکی یک تکلیف قانونی در بودجه است که از سوی دولت در سال جاری اجرا شده و برای تشویق مردم به خرید کالاهای 11 گانه مورد نظر دولت شامل؛ شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی است.

ناصری اضافه کرد: در ابتدا فقط سه دهک کم درآمد مشمول یارانه تشویقی بودند که با اجرای این طرح دهک های اول تا آخر دهک هفتم مشمول یارانه تشویقی مضاعف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک های ششم و هفتم از امروز

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک های ششم و هفتم از امروز