مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-29اجتماعي

اکران پویانمایی « بچه زرنگ » به صورت ویژه در ایلام


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: پویانمایی « بچه زرنگ » در سطح استان برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان عضو کانون، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات پخش می شود .

- فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پویانمایی بچه زرنگ با سیره رضوی حضرت امام رضا (ع) از امروز آماده نمایش است و اکران آن در دیگر شهرستان های استان به صورت سینما سیار در حال پیگیری است.

وی افزود: این پویانمایی در سطح استان برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان عضو کانون، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات پخش می شود.

  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام با اشاره به اینکه این پویانمایی توسط 250 نفر از هنرمندان کشور ساخته شده است یادآور شد: این پویانمایی علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز مناسب است که این اداره طی ارسال دعوت نامه هایی، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و خانواده هایشان را برای دیدن این انیمیشن سینمایی دعوت کرده است.

  وی با اشاره به اینکه این انیمیشن با توجه به داشتن پیام های خوب و آموزنده بهترین گزینه برای انتقال مفاهیم تربیتی، دینی، اخلاقی، اسلامی و آشنایی بیشتر و بهتر کودکان، نوجوانان، خانواده ها و مربیان فرهنگی و ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران پویانمایی « بچه زرنگ » به صورت ویژه در ایلام

اکران پویانمایی « بچه زرنگ » به صورت ویژه در ایلام