مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:202023-09-23فرهنگي

انسیه شاه حسینی: فرهنگ پشت خاکریزها را برخی مسئولان از ریشه زدند


انسیه شاه حسینی که این روزها مشغول ساخت فیلمی در حوزه دفاع مقدس است، می گوید: یکسری از هنرمندان انگیزه کار در این حیطه را داشتند ولی پشت درهای بسته ماندند چون عده ای به جای حمایت فقط شعار آن را سرمی دادند.

- انسیه شاه حسینی که این روزها مشغول ساخت فیلمی در حوزه دفاع مقدس است، می گوید: یکسری از هنرمندان انگیزه کار در این حیطه را داشتند ولی پشت درهای بسته ماندند چون عده ای به جای حمایت فقط شعار آن را سرمی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاه حسینی از سال گذشته درصدد بود تا ساخت فیلم جدیدش را با نام دست ناپیدا وارد مرحله اجرایی کند ولی شرایط فراهم نمی شد تا سرانجام از مدتی قبل پیش تولید آن آغاز شد.

این فیلم به تهیه کنندگی سیدسعید سیدزاده ساخته می شود که پیش تر درباره آن گفته بود: دست ناپیدا به طور کامل در استان خوزستان ساخته خواهد شد و فیلمی در حوزه دفاع مقدس و کاملا ارزشی است که آیندگان ما نیاز دارند قصه هایی شبیه آن را ببینند.

فیلم، یک قصه اجتماعی در میانه های جنگ و روایتگر ایثارگری یک قشر خاصی از جامعه در دوران جنگ است.

اما همزمان با برگزاری هفته دفاع مقدس انسیه شاه حسینی درباره تاکید اخیرا رهبر انقلاب اسلامی درباره توجه به این جریان و نیز مشکل عمده ای که در ساخت آثار هنری درک کرده است، به ایسنا گفت: با چرخشی که در سال های پس از امضای قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسیه شاه حسینی: فرهنگ پشت خاکریزها را برخی مسئولان از ریشه زدند

انسیه شاه حسینی: فرهنگ پشت خاکریزها را برخی مسئولان از ریشه زدند