مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:412023-10-18سياسي

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از سکوت برخی سلبریتی ها درمورد فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم بزرگداشت شهدای غزه از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و آستان مقدس بانوی کرامت امشب بعد از نماز مغرب و عشا همراه با مداحی حسن شالبافان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

  حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به 75 سال اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی، عملیات طوفان الاقصی را بزرگ ترین پیروزی و مهم ترین رویداد مقاومت مردم فلسطین تا به امروز دانست و بر اهمیت مطالعه اسناد تاریخی سرزمین فلسطین تأکید نمود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم مطالعه کتاب ها و اسناد تاریخی، اظهار داشت: کتاب فلسطین که دربردارنده منویات و سخنرانی های رهبر معظم انقلاب اسلامی دررابطه با قضیه فلسطین، از برجسته ترین آثاری است که مبتنی بر مستندات تاریخی نگاشته شده است.

رفیعی توجه به گزاره های تاریخی اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را مهم ارزیابی نمود و یادآور شد: بالفور وزیر خارجه انگلیس، نخستین کسی بود که اندیشه تشکیل دولت اسراییل را به صورت رسمی اعلام و بعدها در سال 1948 که سرزمین فلسطین تحت قیمومیت دولت انگلستان قرار گرفت، این سرزمین برای تشکیل دولت اسراییلی اشغال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از سکوت برخی سلبریتی ها درمورد فلسطین

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از سکوت برخی سلبریتی ها درمورد فلسطین