مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 01:222023-09-27سياسي

رسانه ها در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند


مدیر مؤسسه جهاد تبیین لرستان با تأکید بر نقش آفرینی رسانه ها در جهاد تبیین گفت: نقش رسانه به عنوان نوک پیکان مبارزه با دشمن یک نقش مهم است.

- ایسنا/لرستان مدیر مؤسسه جهاد تبیین لرستان با تأکید بر نقش آفرینی رسانه ها در جهاد تبیین گفت: نقش رسانه به عنوان نوک پیکان مبارزه با دشمن یک نقش مهم است.

در این نشست تخصصی که پنجم مهرماه با مشارکت بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ویژه اصحاب رسانه در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، امیرعلی حیدر امیری با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جهاد تبیین، اظهار کرد: دشمن با توجه به شکستی که از جنگ سخت و نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی داشت به این نتیجه رسید که جنگ سخت برای مقابله با این نظام جوابگو نیست، لذا به جنگ نرم روی آورد.

وی با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی و اینکه ایران در تنها جنگی که وجبی از خاک کشور را از دست نداده همین جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود، افزود: در جنگ تحمیلی دو بلوک شرق و غرب علیه ایران متحد شده و صدام را جلو انداختند تا جایی که در این جنگ 17 کشور جهان در عراق مستشار داشتند.

این مدرس سواد رسانه به موفقیت های ایران در زمینه موشکی، پهپادی و همچنین در قدرت الکترونیکی اشاره کرد و ادامه داد: نقش رسانه به عنوان نوک پیکان مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

رسانه ها در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند