مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-11اقتصادي

بهره مندی 75 هزار خانوار مازندرانی کالابرگ الکترونیکی می گیرند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: حدود 75 هزار خانوار مازندرانی از مزایای طرح کالابرگ الکترونیک بهره مند شدند، همچنین دهک های مشمول یارانه تشویقی افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی باقری در گفت گویی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 74 هزارو 933 خانوار در استان از مزایای طرح کالابرگ الکترونیک بهره مند شدند، افزود: این خانواده ها بیش از 62 میلیارد تومان کالای مورد نیاز را از طریق کالابرگ الکترونیکی خریداری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: 3 هزار و 797 پایانه فروشگاهی در سطح این استان به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته اند و از این تعداد فروشگاه 176 هزار و 145 تراکنش به ثبت رسیده است.

باقری در خصوص شرط بهره مندی دهک های اول تا پنجم درآمدی از مشوق طرح کالابرگ الکترونیک، افزود: تا پیش از این شرط بهره مندی از یارانه تشویقی این بود که حداقل 80 درصد یارانه خود را به خرید 11 قلم کالای اعلام شده اختصاص دهند اما بر اساس قانون جدید این مشوق، با خرید 50 درصد از یارانه بلافاصله 120 هزار تومان در حساب آن ها شارژ می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه دهک های اول تا پنجم می توانند از طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک بهره مند شوند، گفت: افرادی که مشمول یارانه 400 هزار تومانی هستند، مبلغ 200 هزار توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 75 هزار خانوار مازندرانی کالابرگ الکترونیکی می گیرند

بهره مندی 75 هزار خانوار مازندرانی کالابرگ الکترونیکی می گیرند