مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-14سياسي

راهبرد سازمان تبلیغات فراتسهیل گری است/وظیفه کانون های فرهنگی تبلیغی در جهاد تبیین چیست؟


رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور با بیان اینکه کانون های فرهنگی و تبلیغی در جنگ روایت ها کجا ایستاده اند؟، گفت: هرجایی که دشمن ما را می زند اولویت اول ما خواهد بود.

- رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور با بیان اینکه کانون های فرهنگی و تبلیغی در جنگ روایت ها کجا ایستاده اند؟، گفت: هرجایی که دشمن ما را می زند اولویت اول ما خواهد بود.

برای مقابله با دشمن باید در قالب های مختلف محتوا تولید کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجید باباخانی -رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور- ظهر امروز شنبه (22مهرما) در نشست هیأت رییسه و مسئولین پهنه های مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی کشور که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه داشتن طرح و ایده ای که امکان عملیاتی شدن داشته باشد بسیار مهم است، اظهار کرد: طرح خوب و جدی کم کم جای خود را پیدا می کند.

برای مثال طرح هوای نو در سال 97 ارائه شد اما نهایتاً سال 1400 شروع به کار کرد.

امروز این طرح به یک مجموعه ای ملی تبدیل شده و اقدامات خود را انجام می دهد و ما هم حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت طراحی و انجام آن تاکید کرد: یک کانون باید یک طرح پخته را ارائه و آغاز کند تا در جریان کار بتوانیم بودجه لازم را برای آن طرح اخذ و سپس آن را بزرگ تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد سازمان تبلیغات فراتسهیل گری است/وظیفه کانون های فرهنگی تبلیغی در جهاد تبیین چیست؟

راهبرد سازمان تبلیغات فراتسهیل گری است/وظیفه کانون های فرهنگی تبلیغی در جهاد تبیین چیست؟