مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-15سياسي

شهید مدافع حرم: امیدوارم فرزندم اسراییل را نابود کند


یکی از شهدای مدافع حرم در وصیت نامه خود، خطاب به پسر یک ساله اش نوشته است: ان شاالله جزو کسانی باشید که رژیم اشغالگر قدس را نابود و قدس شریف را آزاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، مهدی قره محمدی شهید مدافع حرمی بود که سال 1396 در 38 سالگی به شهادت رسید.

او اصالتاً اهل شهر آمل و از پاسداران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که داوطلبانه عازم سوریه شد.

این سردار شهید مدافع حرم متولد سال 1358 و 22 آذرماه 6 سال پیش، در حال پاکسازی مناطق شهر دیرالزور از تروریست های تکفیری بود که بر اثر اصابت تیر به گردن، پهلو و پا به شهادت رسید.

  2 فرزند دختر این شهید به نام های فاطمه و زهرا، در زمان شهادت او به ترتیب 10 و 5 سال و فرزند پسر او به نام محمدجواد، زمانی که پدرش شهید شد، تنها یک سال داشت.

بخشی از وصیت نامه او را که خطاب به محمدجواد نوشته است، مطالعه می کنیم: پسر عزیزم آقا محمدجواد! مرا ببخش که در سنین کودکی شما را در ظاهر تنها گذاشتم، ولی بدان که در کنارتان خواهم بود و از خداوند منان عاقبت به خیری شما را خواستارم و برایتان دعا می کنم که ان شاالله فرزندی سالم و صالح تربیت بشوید.

برای شما چند سفارش دارم؛ اول اینکه احترام مادرتان را داشته باشید و به عنوان مرد خانه حواستان به خواهرهایتان هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدافع حرم: امیدوارم فرزندم اسراییل را نابود کند

شهید مدافع حرم: امیدوارم فرزندم اسراییل را نابود کند