مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-22ورزشي

مجوز ورود ماشین 100 میلیاردی برای شش تایی شدن بود؟!


محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی اعلام کرد که ماشینی را وارد کرده است که 100 میلیارد تومان قیمت آن است، پرسش این است که مجوز ورود این خودروهای لاکچری که به فوتبالیست ها داده شد برای چه بوده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک نهال موسوی در عصر ایران نوشت: محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی و پرسپولیس شب گذشته گفتگوی مفصلی با برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش انجام داد و در این گفتگو اعلام کرد که ماشینی را وارد کرده است که 100 میلیارد تومان قیمت آن است، بعد از انتشار این ویدئو واکنش های بسیاری به آن صورت گرفت.

در تمام دنیا فوتبالیست ها و درآمد های آنان از فوتبال همیشه مورد توجه بوده است و نمونه بسیار معروف آن رفتن کریستیانو رونالدو به لیگ فوتبال عربستان است که چند ماه نگاه تمام رسانه های دنیا و شبکه های اجتماعی را به سوی خود کشاند و هنوز هم ادامه دارد.

همچنین حضور کریم بنزما، نیمار، فیرمینو، مانه، دمبله، جوردن هندرسون و .

حتی در خود لیگ های اروپایی قرارداد های نجومی برخی بازیکنان همیشه مورد توجه و بحث و گفتگو بوده است و این قضیه یک بخشی از صنعت ورزش فوتبال است و نمی توان آن را انکار کرد.

اما در این مورد خاص فوتبالیست های ما و علی الخصوص بحثی که حسین کنعانی زادگان مطرح کرده است واقعا نوبر است، چون به لحاظ فوتبالی حضور ایران در جام ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ورود ماشین 100 میلیاردی برای شش تایی شدن بود؟!

مجوز ورود ماشین 100 میلیاردی برای شش تایی شدن بود؟!