مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-20اجتماعي

شمارش معکوس اتمام تملکات شهرداری چالوس در کاهش ترافیک شهری


به زودی اتصال کامل مسیر سه کیلومتری بلوار 17 شهریور به بلوار تختی (رادیو دریا) در راستای کاهش ترافیک شهری برقرار خواهد شد.

- ایسنا/مازندران شهردار چالوس گفت: به زودی اتصال کامل مسیر سه کیلومتری بلوار 17 شهریور به بلوار تختی (رادیو دریا) در راستای کاهش ترافیک شهری برقرار خواهد شد.

مسعود یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اراده مدیریت شهری دوره ششم چالوس در کاهش ترافیک شهری، اظهار کرد: برای رفع معضل ترافیک چالوس در قالب تملکات و آزادسازی های رینگ دو شهری، جاده ساحلی، حاشیه رودخانه، اتصال خیابان شورا به خیابان جنب مزار در دستور کار است.

وی با بیان اینکه رینگ دو شهری تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهری چالوس خواهد داشت، افزود: رینگ دو شهری در پنج فاز از بلوار شهید سلیمانی آغاز و پس از قطع بلوار 17 شهریور، رودخانه چالوس، اراضی کلمور و آبرنگ، بلوار تختی (رادیو دریا) به بلوار امام رضا(ع) و در نهایت به بلوار سردار شهید زندی ختم خواهد شد.

شهردار چالوس با تاکید بر اینکه اولویت مدیریت شهری، اتصال بلوار 17 شهریور به بلوار امام رضا (ع) است، گفت: در ادوار گذشته تملکاتی در این مسیر صورت گرفته و دوره ششم مدیریت شهری تملک، بازگشایی و آزادسازی این مسیر را در راستای رفع معضل ترافیکی شهری چالوس در اولویت قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس اتمام تملکات شهرداری چالوس در کاهش ترافیک شهری

شمارش معکوس اتمام تملکات شهرداری چالوس در کاهش ترافیک شهری