مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-08بين الملل

رایزنی السودانی و السیسی پیرامون تحولات اخیر فلسطین


دفتر رسانه ای نهاد نخست وزیری عراق در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی محمد السودانی و عبدالفتاح السیسی در مورد درگیری مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

- دفتر رسانه ای نهاد نخست وزیری عراق در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی محمد السودانی و عبدالفتاح السیسی در مورد درگیری مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر رسانه ای نهاد نخست وزیری عراق روز یکشنبه(16 مهر) در بیانیه ای اعلام کرد که محمد السودانی، نخست وزیر عراق و عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر در تماسی تلفنی تحولات اخیر فلسطین را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبغداد الیوم، دو طرف بر اهمیت اتحاد موضع کشورهای عربی و اسلامی در برابر مشکلات مردم فلسطین و دفاع از مقدسات، امنیت و حقوق قانونی آن ها تأکید کردند که توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد تعرض قرار گرفته است.

السودانی و السیسی با اشاره به لزوم تحرک فوری به منظور جلوگیری از افزایش خشونتی که تأثیرات منفی بر خاورمیانه می گذارد، ایفای نقش جامعه بین الملل برای متوقف کردن سیاست های نژادپرستانه و حفظ حقوق ملت فلسطین برای داشتن یک زندگی کریمانه در سرزمینشان را خواستار شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی السودانی و السیسی پیرامون تحولات اخیر فلسطین

رایزنی السودانی و السیسی پیرامون تحولات اخیر فلسطین