مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:152023-09-30اجتماعي

فضاهای ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار دانش آموزان و اولیای آنان قرار گیرد


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان سمنان در زمان تعطیلی مدارس در اختیار دانش آموزان و اولیای آنان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست با کارکنان حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت این اداره کل اظهار کرد: رعایت نکات سلامت و بهداشت در بوفه های مدارس در استان سمنان موضوعی ضروری است و باید به این مهم توجه جدی شود.

وی افزود: باید در مدارس فروش مواد خوراکی و غذایی مضر را که عامل به خطر انداختن سلامتی است، ممنوع و با متخلفان در این زمینه به صورت جدی برخورد جدی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: می توان بسته های غذایی با عنوان صبحانه سالم را جایگزین موادی کرد که ازنظر سلامت و استاندارد مورد تأیید نیستند.

وزیری با تأکید بر لزوم رعایت حقوق دانش آموزان در قیمت گذاری مواد قابل عرضه در بوفه های مدارس، نظارت جدی بر قیمت فروش محصولات غذایی در بوفه مدارس را خواستار شد.

وی با تأکید بر لزوم فراهم سازی امکان استفاده اولیا و دانش آموزان از فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان سمنان در زمان تعطیلی مدارس عنوان کرد: دارا بودن سلامت روحی و جسمی در آموزش در یادگیری بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار دانش آموزان و اولیای آنان قرار گیرد

فضاهای ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار دانش آموزان و اولیای آنان قرار گیرد