مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-22اجتماعي

کاهش تراکم کلاسهای درس مدارس دولتی طی 2 سال/چند دانش آموز باید در یک کلاس باشند؟


بر اساس بسته «تقویت مدارس عادی دولتی» که از سوی شورای عالی آموزش و پرورش تدوین و برای اجرا توسط وزارت آموزش و پرورش آماده شده است، ظرف دو سال از زمان اجرای محورهای این بسته، - بر اساس بسته تقویت مدارس عادی دولتی که از سوی شورای عالی آموزش و پرورش تدوین و برای اجرا توسط وزارت آموزش و پرورش آماده شده است، ظرف دو سال از زمان اجرای محورهای این بسته، باید تراکم نیمی از کلاس های درس مدارس عادی دولتی به سطح استاندارد مصوب شده در شورای عالی آموزش و پرورش برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته شورای عالی آموزش و پرورش اعلام کرد که بسته تقویت مدارس عادی دولتی با 10 محور و پیشنهاد به منظور بهبود کیفیت آموزش دانش آموزان در مدارس عادی دولتی آماده اجرا توسط آموزش و پرورش شده است.

کاهش تراکم کلاس های درس مدارس عادی دولتی یکی از 10 محور پیشنهاد شده از سوی شورای عالی آموزش و پرورش به وزارت آموزش و پرورش برای تقویت مدارس عادی است.

درحالی تراکم برخی کلاس های درس مدارس عادی دولتی به حوالی 40 دانش آموز و بعضا فرای آن می رسد و واقع بینانه برای رسیدن به استانداردهای تعداد دانش آموزان در هر کلاس حدود 10 سال زمان نیاز است، اما طبق بسته تقویت مدارس عادی دولتی، طی 2 سال از زمان اجرای محورهای این بسته باید حداقل تراکم 50 درصد از کلاس های درس مدارس عادی دولتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تراکم کلاسهای درس مدارس دولتی طی 2 سال/چند دانش آموز باید در یک کلاس باشند؟

کاهش تراکم کلاسهای درس مدارس دولتی طی 2 سال/چند دانش آموز باید در یک کلاس باشند؟