مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-05اجتماعي

تبعات سنگین کرونا بر نوجوانان و دانش آموزان


امور مسائل و آسیب های اجتماعی ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی نشستی تخصصی در زمینه فعالیت های صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش در خصوص نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (طرح نماد) برگزار کرد.

- امور مسائل و آسیب های اجتماعی ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی نشستی تخصصی در زمینه فعالیت های صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش در خصوص نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (طرح نماد) برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با حضور دکتر امید عبداللهی معاون اجتماعی ستاد فرهنگی ­اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر نظرمنصوری مدیر امور مسائل و آسیب های اجتماعی، جواد خاندوزی مسئول میز خودکشی و جمعی از کارشناسان ستاد فرهنگی و اجتماعی و ستاد تعلیم و تربیت همراه بود، عبدالهی گفت: با توجه به وجود برخی حوزه های مشترک بین ستادها باید برخی از میزها با همکاری مشترک بین ستادها به مسیر خود ادامه دهد و میز پیشگیری از آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان از جمله این میزهاست.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش متولی موضوعات مرتبط با دانش آموزان است و از سوی دیگر عمده آسیب هایی که متوجه دانش آموزان است در بسترهایی خارج از آموزش و پرورش شکل می گیرد باید مسیر میز آسیب های اجتماعی در موضوع دانش آموزان در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات سنگین کرونا بر نوجوانان و دانش آموزان

تبعات سنگین کرونا بر نوجوانان و دانش آموزان