مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-15ورزشي

شرکت 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح «اردو بازی»/ ادامه اردوهای یک روزه در پاییز


به دنبال حمایت فرهنگسراها از گروه های فرهنگی و مساجد محلات شهر تهران در پذیرش نوجوانان جهت حضور در اردوهای شهری، بالغ بر 15 هزار نوجوان تهرانی در این طرح شرکت کردند.

- شرکت 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح اردو بازی / ادامه اردوهای یک روزه در پاییز به دنبال حمایت فرهنگسراها از گروه های فرهنگی و مساجد محلات شهر تهران در پذیرش نوجوانان جهت حضور در اردوهای شهری، بالغ بر 15 هزار نوجوان تهرانی در این طرح شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال نوجوانان از طرح اردو بازی از ادامه دار بودن این برنامه در فصل پاییز خبر داد و گفت: بالغ بر 15هزار نوجوان دختر و پسر در فاز نخست از امکانات اردو بازی در قالب تورهای نیم روزه و یک روزه 7 فرهنگسرای شهر تهران استفاده کردند.

این اردوها شامل برنامه های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقاء مهارت های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه خواهد بود.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تلاش کرده است با برپایی اردوهای شهری، فرصتی را فراهم کند تا نوجوانان ضمن رویارویی با چالش های مختلف، نگاه خود را وسعت داده و با شناخت دقیق تر از خود، مسیر بهتری را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح «اردو بازی»/ ادامه اردوهای یک روزه در پاییز

شرکت 15 هزار نوجوان تهرانی در طرح «اردو بازی»/ ادامه اردوهای یک روزه در پاییز