مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-11حوادث

انجام 3 عملیات مبارزه با قاچاق طی 24 ساعت در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انجام سه عملیات بزرگ مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انجام سه عملیات بزرگ مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار حسن شجاعی نسب، امروز چهارشنبه 19 مهر با اشاره به عملیات های 24 ساعت گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی، به خبرنگاران گفت: در یکی از عملیات ها همکاران ما به یک کامیون کشنده که به سمت استان های مرکزی در حال حرکت بوده است، مشکوک می شوند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در بازرسی از کامیون 805 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف می شود و در نتیجه راننده دستگیر و کامیون توقیف می شود.

متهم به زودی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در مورد عملیات دیگر مبارزه با مواد مخدر در روز گذشته، گفت: در این عملیات نیروهای انتظامی با اطلاع از عبور یک تیم اشرار و قاچاقچیان مسلح از کویر حلوان طبس در یک کمین غافلگیرانه با قاچاقچیان مقابله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شجاعی نسب با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه دو نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند، یادآور شد: همچنین در این عملیات 240 کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه موتور سیکلت و سه قبض سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 3 عملیات مبارزه با قاچاق طی 24 ساعت در خراسان جنوبی

انجام 3 عملیات مبارزه با قاچاق طی 24 ساعت در خراسان جنوبی