مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-11سياسي

رسانه ها قضاوت های عمومی را برای ترویج اندیشه ها رواج می دهند


معاون رییس قوه قضاییه و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان این که رسانه ها قضاوت های عمومی را برای ترویج اندیشه ها رواج می دهند، - ایسنا/یزد معاون رییس قوه قضاییه و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان این که رسانه ها قضاوت های عمومی را برای ترویج اندیشه ها رواج می دهند، گفت: رسانه ‎ها در دنیای امروز دارای قدرت اقناع سازی و اطلاع رسانی و تبلیغات هستند به طوری که می توانند الگوسازی کنند.

اصغر جهانگیر شامگاه چهارشنبه، نوزدهم مهرماه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه و عدلیه، اظهار کرد: رسانه در زمان حاضر تبدیل به ابزار قدرتمندی است که می‎تواند به عنوان تیغ دو لبه عمل کند به طوری که از یک سو می‎تواند تصاویری واقعی از اتفاقات جامعه به اطلاع اذهان عمومی برساند و از سوی دیگر نیز قادر است شکل نامناسبی از مسائل را در جامعه منعکس کند.

وی با بیان این که رسانه در ساخت افکار عمومی نقش مهمی دارد، افزود: رسانه ها با ایجاد تفکر در جامعه و تصویرسازی مناسب می تواند شرایطی در جامعه حاکم کنند که به جای مردم، قضاوت کنند.

جهانگیر ضمن تاکید بر این که رسانه ها قضاوت های عمومی را برای ترویج اندیشه ها رواج می دهند، عنوان کرد: رسانه ها همچنین می توانند با حرکت در مسیری درست، سبک زندگی افراد جامعه را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها قضاوت های عمومی را برای ترویج اندیشه ها رواج می دهند

رسانه ها قضاوت های عمومی را برای ترویج اندیشه ها رواج می دهند