مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-17ورزشي

جامعه ورزش متحد برای برپایی انتخاب مجلس


جلسه مشترک اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی بسیج استان اصفهان با هدف حضور حداکثری جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان جلسه مشترک اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی بسیج استان اصفهان با هدف حضور حداکثری جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

جلسه مشترک اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی بسیج استان اصفهان با هدف ارائه پیشنهاد و هم اندیشی فعالان فرهنگی و ورزشی استان برای حضور حداکثری جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرمانده کل سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، روسای هیئت های ورزشی و نمایندگان باشگاه های ورزشی استان اصفهان، امروز (سه شنبه-25 شهریور ماه) برگزار شد.

وحید رجبی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان پس از این شورا در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه مشترک اندیشه ورزی، اظهار کرد: امروز در خدمت مسئولان باشگاه ها و روسا هیئت های ورزشی بودیم تا با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات دیدگاه های مختلفی مطرح و درباره حضور جامعه ورزش بحث شود.

وی افزود: منظور از این جلسات هم افزایی و هم فکری در راستای مسائل استان از قبیل سیاسی و ورزشی است که با مشارکت و همت دوستان به نتیجه خواهد رسید تا در هیئت اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ورزش متحد برای برپایی انتخاب مجلس

جامعه ورزش متحد برای برپایی انتخاب مجلس