مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-21سياسي

فراخوان نخستین همایش علمی هیات و آیین های مذهبی تمدید شد


فراخوان نخستین همایش علمی هیات و آیین های مذهبی تا 15آبان ماه تمدید شد.

- فراخوان نخستین همایش علمی هیات و آیین های مذهبی تا 15آبان ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن رجبی دوانی -دبیر علمی نخستین همایش علمی هیات و آیین های مذهبی- امروز شنبه(29مهرماه) در نشست خبری تشریح این همایش با بیان اینکه هیات یک امر بزرگ تمدنی اسلامی شیعی است، اظهار کرد: هیات ها از بدو شکل گیری دارای ارزش های فراوان و کارکردهای ارزشمندی بودند که باعث تقویت ایمان، حس نوع دوستی و رسیدگی به هم نوع، آگاهی بخشی به مخاطبان هیات در مسائل معرفتی و ایجاد شور دینی و همچنین مسائل انسانی و موارد گوناگون دیگر بوده است.

وی ادامه داد: در فتنه 88 همین هیات ها بودند که آتش فتنه را خاموش کردند و این سابقه نشان می دهد که هیات نقش تاثیرگذاری در تاریخ ما داشته است.

رجبی دوانی تاکید کرد: در این همایش فراخوان اعلام شده و علاقمندان می توانند تا نیمه آبان ماه چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال و تا نیمه آذر هم چکیده مقالات بررسی و پس از ارزیابی؛ مقالات برگزیده انتخاب خواهند شد و در بهمن ماه اختتامیه این همایش برگزار خواهد شد.

در بخش دیگری از این نشست محمدرضا سنگری -عضو هیات علمی نخستین همایش علمی هیات و آیین های مذهبی- با بیان اینکه هدف از برپایی این همایش بالاتر بردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نخستین همایش علمی هیات و آیین های مذهبی تمدید شد

فراخوان نخستین همایش علمی هیات و آیین های مذهبی تمدید شد