مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-17اقتصادي

رکورد تازه ورود مهاجران به اسپانیا و افزایش مهاجرت های غیرقانونی


آمار گزارش شده از سوی وزارت کشور اسپانیا نشان می دهد تعداد مهاجرانی که تنها در دو هفته اخیر وارد این کشور شده اند بیش از یک سوم کل مهاجران امسال (2023) را تشکیل می دهند.

- آمار گزارش شده از سوی وزارت کشور اسپانیا نشان می دهد تعداد مهاجرانی که تنها در دو هفته اخیر وارد این کشور شده اند بیش از یک سوم کل مهاجران امسال (2023) را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داده های این وزارتخانه که روز گذشته (دوشنبه) منتشر شد حاکیست: دست کم 8561 مهاجر طی دو هفته گذشته به جزایر قناری رسیده اند و این آمار بیش از یک سوم کل مهاجرانی است که در طول سال جاری به این کشور آمده اند.

این داده ها همچنین نشان می دهد که از روز اول ژانویه تا 15 اکتبر (دو روز قبل) سال جاری، این مجموعه جزایر در اقیانوس اطلس 23 هزار و 537 مهاجر را پذیرفته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 80 درصد افزایش داشته است.

هفت جزیره اصلیِ این مجمع الجزایر موسوم به جزایر قناری به مقصد اصلی مهاجران از سنگال و دیگر کشورهای آفریقایی تبدیل شده است که سعی در رسیدن به اسپانیا دارند.

برخی دیگر از مهاجران نیز به دنبال عبور از دریای مدیترانه برای رسیدن به سرزمین اصلی اسپانیا هستند.

آب و هوای معتدل تر و دریاهای آرام تر در ماه های سپتامبر، اکتبر و گاهی نوامبر معمولا باعث افزایش ورود مهاجران به این منطقه می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تازه ورود مهاجران به اسپانیا و افزایش مهاجرت های غیرقانونی

رکورد تازه ورود مهاجران به اسپانیا و افزایش مهاجرت های غیرقانونی