مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-01سياسي

50 هزار مترمربع از مناطق محروم « آبدانان » آسفالت شده است


رییس بنیاد مسکن شهرستان آبدانان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری میزان 50 هزار مترمربع از مناطق محروم شهرستان آبدانان آسفالت شده است .

- محمود نورمحمدی رییس بنیاد مسکن شهرستان آبدانان، ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به اینکه رسیدگی به نقاط محروم و کم برخوردار شعار محوری دولت است، گفت: با وجود اتفاقات بزرگی که از ابتدای انقلاب تا امروز برای توسعه نواحی روستایی رخ داده است، اما دولت سیزدهم با نگاه ویژه تری به محرومیت زدایی روستایی اهتمام دارد.

ما در عمران روستایی به یک نهضت رسیده ایم، که مطابق با دستور دولت، محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی از نظر آسفالت سازی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه ما در سطح استان بالاترین اعتبارات را از دولت گرفته ایم و به مردمی خدمت رسانی کردیم که هیچ گاه فکر نمی کردند دولت به آنها خدمت رسانی کند افزود: در 6 ماهه نخست سال میزان 50 هزار متر مربع آسفالت سازی کرده ایم و 20 هزار متر مربع دیگر در مناقصه است که تا پایان سال انجام گیرد.

نورمحمدی در راستای آسفالت سازی روستاها ادامه داد: دولت 7 هزار میلیارد اعتبار برای آسفالت سازی روستاهای شهرستان آبدانان در نظر گرفته بود که با مطالبه گری وی به 29 هزار میلیارد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار مترمربع از مناطق محروم « آبدانان » آسفالت شده است

50 هزار مترمربع از مناطق محروم « آبدانان » آسفالت شده است