مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-27سياسي

میراحمدی: ملت ایران در برابر توطئه های مداوم دشمنان ایستاده است


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با یادآوری بیانات حضرت امام خمینی (ره) در نخستین سخنرانی ماندگار خود پس از شروع جنگی تحمیلی که نقش مردم درآن پررنگ است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و بمناسبت روزسرباز مراسم ویژه ای درمحل نمازخانه وزارت کشوربرگزار شد.

سید مجید میر احمدی، معاون وزیر کشوردراین مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وهفته دفاع مقدس اظهار کرد: نخستین نکته ای که درصحبت های امام خمینی (ره) جلوه گری می کند روحیه و امید دادن به مردم بود و تاکید براینکه ملت ایران پیروز جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و توجه به آن در شرایط امروز و تبیین آن برای جوانان گفت: سخنرانی امام(ره) در آن برهه حساس، برای ملت که همواره با حیله ها، نقشه ها و تهاجم های دشمنان روبرو است، درس بزرگی دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در سخنان خود هم صدام و هم ارتش آماده و مجهز عراق را تحقیر کردند، گفت : امام در همان روز نخست شروع جنگ تحمیلی، صدام را محکوم به شکست دانستند.

میراحمدی با اشاره به نقش امام(ره) در هدایت جامعه گفت : نکته مهم دیگری که در سخنان آن روز امام جلوه گری می کند، روشن کردن این نکته است که این جنگ بین جبهه اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراحمدی: ملت ایران در برابر توطئه های مداوم دشمنان ایستاده است

میراحمدی: ملت ایران در برابر توطئه های مداوم دشمنان ایستاده است